• anathema nın ilahi nitelik taşıyan şarkısı. aşık olmayan adamı bile aşık ettirecek cinsten.

above the clouds
    we flew to heaven
    through the eye of the storm
    and into to the light

i see you
    you're everywhere i go
    in everything i do

i dreamed a thousand years
    just to be here where everything is right
    scrape those screamless skies
    defy the limits and fly

i see you
    you're everywhere i go
    in everything i do

i see you
    you're everywhere i go
    in everything i do
  • anathema'nın bulgaristan'daki phillippoplis antik tiyatrosunda, plovdiv flarmoni orkestrasıyla beraber verdiği konserin kayıtlarından oluşan yeni konser dvd'si.

1. untouchable, part 1
    2. untouchable, part 2
    3. thin air
    4. dreaming light
    5. lightning song
    6. the storm before the calm
    7. everything
    8. a simple mistake
    9. the beginning and the end
    10. universal
    11. closer
    12. a natural disaster
    13. deep
    14. one last goodbye
    15. flying
    16. fragile dreams

extras:

encore from plovdiv:

panic
    emotional winter / wings of god
    ınternal landscapes
    fragile dreams
  • spor ve vücut geliştirme amaçlı vitamin ve benzeri hap üreten dünyaca ünlü amerikan şirketi.
  • (bkz: amino)
  • granada albümünden, bol beat kuşağı göndermeli amaral şarkısı.

sé que la luna está en mi signo hoy,
    no sabes mi nombre pero sabes quién soy:
    el eterno adolescente en detroit,
    entre dylan y dorian gray.

has estado en el “camino de kerouac”,
    no sabes lo que es pero sabes que es real
    como los anuncios de relax en el times.

todo lo universal como dylan,
    todo lo universal ahora gira,
    sobre mí, sobre mí.

has estado en el “camino de kerouac”,
    no sabes lo que es pero sabes que es real
    como los anuncios de relax en el times.

todo lo universal ahora gira.

como bmw, la generación beat,
    los sitios donde estuve
    o mi amor por ti.

todo lo universal ahora gira,

sobre mí, sobre mí.
  • belediyelere kbs ve kent rehberi yapımında hizmet veren yazılım firmasıdır. kendi alanında türkiye'nin en büyüğüdür denebilir.
    şöyle bir hizmet listesi var amcaların;
    http://www.uni-yaz.com/altsayfa.jsp?id=5
  • her tarafı parlayan bir gezegenin (genelde dünya olur bu gezegen) arkasından çıkan "universal" yazısının bulunduğu giriş videosunu filmin temasına uygun oluşturmaya dikkat eden şirket. mesela armageddon'da dünya yanıyordu, doom'da ise gezegen dünya değil, mars'tı. böyle birkaç örnek daha olması lazım, aklıma gelmiyor şimdi.
  • anathema konser kaydı.

¨ın may 2012 anathema released weather systems, the most acclaimed and successful album of the band's celebrated career. the album scored high in numerous critics end of year polls around the world and cemented the band's reputation as one of the most exciting and progressive band around.

following the release of the album the band embarked on a lengthy tour. the european leg opened with a triumphant one-off show at the ancient roman theatre of philippopolis with the plovdiv philharmonic orchestra in september 2012. this incredible show was documented by acclaimed filmmaker lasse hoile (steven wilson, porcupine tree, opeth, dream theater), the stunning results of which will be released as universal.

fans can relive the magic on september 23rd. the film is released as a four disc audio-visual set, capturing the magic of the evening on blu-ray, dvd and two cd’s. this limited edition set features bonus audio content and footage of the band recorded at the union chapel in london. a two disc (cd & dvd) set and a blu-ray edition will also be available.¨

http://www.kscopemusic.com/anathema/
    http://www.youtube.com/watch?v=oo8vu2d67so
    https://vimeo.com/40953873

blu-ray, dvd, cd ve plaktan oluşan özel bir setle ön satışta. https://www.burningshed.com/…cope/product/272/4957/

chapters:
    untouchable, part 1
    untouchable, part 2
    thin air
    dreaming light
    lightning song
    the storm before the calm
    everything
    a simple mistake
    the beginning and the end
    universal
    closer
    a natural disaster
    deep
    one last goodbye
    flying
    fragile dreams
    extras:
    encore
    panic
    emotional winter / wings of god
    ınternal landscapes
    fragile dreams

a nıght at the unıon chapel
    kingdom
    thin air *below
    angels walk among us
    a natural disaster
    fragile dreams
  • malum ortamlarda bulunabilecek anathema konser albüm ve blu-ray/dvd'si. önerim kesinlikle blu-ray'inin izlenmesi yönündedir. dvd falan artık kaldırmıyor bünye, malum. gerçeğini tedarik edene kadar böyle idare etmeyi planlıyorum.

kesinlikle harika bir konser. ağırlıklı olarak son üç albümden şarkılar var. hele ki konserin ikinci bölümü harika. danny, vincy ve lee kalıyorlar sahnede. başrol danny'de, processor'u sayesinde harika bir performans sergiliyor. sahnede anlık kayıt olayıyla ilginç bir şov çıkıyor ortaya. danny hem ritm, hem gitar, hem klavyeyi aynı anda üst üste çalmış oluyor böylece.

hasılı kesinlikle öneriyorum herkese, anathema fanı olsun olmasın.. bir bulun, hatta sonra gerçeğini alın..
  • dünyaca ünlü sporcular için besin takviyesi yapan amerika menşeli firmadır. 1977 yılından beri sektörde hizmet vermektedir. firmanın özellikle animal serisi çok popülerdir. animal pak serisi ilk çıktığından beri bir çok ödül almış ve çıktığından beri en iyi antrenman öncesi takviyesi olarak kabul edilir. ithal ürün olduğundan memleketimizde ne kadar pahalı olsa da güvenle alınıp kullanılabilecek yegane firmalardan biridir.
hesabın var mı? giriş yap