• usher'in "yeah" adli $arkisinda ve diger bir-iki $arkidaki tek sozlerinin "yeah", "o.k..!!" ve "what?!" olmasi nedeniyle dave chappelle'in dalga gectigi rapci. mustehaktir.
  • lil jon 'u hepimiz need for speed underground oyunu için yazmış olduğu şu mükemmel parçayla tanıdık ve sevdik. daha sonra da durmadı. usher 'i usher yapan yeah şarkısını yazdı ve klibinde de oynadı.

    sonra bohem zenci havasına kapıldı, ardı ardına bel altı şarkılar yazmaya başladı. bu şarkılarda hem kendi grubu olan eastside boyz ile birlikte pek çok zenci şarkıcıyla düet yaptı.

    bir şarkısında push that nigga push that hoe yani bas zenci bas bu orospulara diyor,

    bir diğerinde pop that pussy and shake that ass yani amcıkları patlat götlere çak diyor,

    ötekinde throw it up diyor, saydırıyor da saydırıyor, amlar götler havalarda uçuşuyor,

    yani her şarkısı bir öncekinden derin, bir öncekinden felsefik ve ahlak değerleriyle örtüşük değil. ama güzel. özellikle spor salonlarının beethoven 'ı mozart 'ı.

    üstadın gençlik yıllarından şöyle de bir sempatik resmi var.

    seviyoruz, sevdiriyoruz.
  • çoğu repçinin (kendisinin ne kadar "repçi" olduğu tartışılır) aksine oldukça kültürlü ve hali vakti yerinde bir ailenin evladıdır ve bu konu özellikle dave chappelle tarafından işlenmiştir.

    bunun yanında culo, get low, snap yo fingers, yeah gibi şarkılarda parmağı bulunmasıyla türkiye'deki şahinci-modifiyeci-makasçı-egzoz öttürücü tayfanın üzerinde emeği büyüktür.
  • adı lil john değil de lil jon'dur aslında. atlantalıdır ve de en önemlisi crunk müziğin babasıdır.
    (bkz: crunk)
  • offset ve 2 chainz ile beraber bu yazin club parcasini yapmis atlanta’li abi
    lil jon feat. offset, 2 chainz - alive
  • pek dinlemem ama hiphop'ta bir tarz sahibidir.bundan dolayı saygım vardır. crunk yapar. bu yüzden şarkılarında anlam aranmaz. crazy ve drunk kelimelerin birleşimidir.bağırmak insanın üstünde çok büyük etkisi olduğu için bol bol bağırırlar. drunk kelimesinden yola çıkarsak sarhoş anlamından dolayı sözleri içmiş gibi gereksizdir.genellik para alkol kadın ve arabadan söz ederler. yaptığın tarzın en önemli şeyi ise bass'tır.çok fazla bass kullanırlar.amerika'da clublerin değişilmez tarzıdır.sarhoş iseniz ve eğlenmek istiyorsanız en etkili tarzlardan biridir. hollanda ekolü artık okyanus ötesi amerika'yıda etkisi altına almaya başlasada kaliforniya taraflarında clublerin değilmez tarzıdır.hala 2000'lileri yaşatırlar.hollanda ekolüne tercih ederim daha sıcak geliyor.
  • spor salonu rapçisi. yani benim için öyle. şimdi sorular gelebilir niye böyle olduğuna dair, açıklayalım efenim;

    öncelikle bu arkadaşın icra ettiği müzikleri dinleyen kitleye pek mensup değilim, böyle başlayayım. adam şarkı içinde(ortalama 5 dk müzik diyelim) yarısından fazlasında ana avrat sövüyor, şöyle sikicez böyle sokucaz muhabbeti. peki eyvallah diyoruz, tarzı bu.

    ikinci olarak feci bağırıyor, dolaylı yoldan şiddet referansı bu da(cümleye bak asfkjsfj). 2-3 şarkı dinleyince öearğğh diye böğürmeye başlıyorsunuz.

    üçüncü olarak da dinleyen herkesin bildiğin "what, what, fuck yeah" mevzusu. bu da bu adamın karakteri diyor geçiyorum.

    kendisi hakkında tespitlerim bu yönde, gayet objektif baktım pek dinlemeyen biri olarak. ama şöyle bir şey de var, bu adamın müzikler çıkmaya başladığı zaman halterden zor alıyorum kendimi. vuruyorum ağırlıklara, vuruyorum kardio'ya. manyaklaşıyor insan.

    esen kalın efenim.
  • get low şarkısının klibi rapin rönesansı gibi, şuan amerikalı rapçilerin yaptıkları herşeyi 20 sene önce klibe çekmiş adamlar. son bi aydır ful açıp dinliyodum. sahur yaparken nihat hatipoğlu amerikalı rockçı lil jon müslüman oldu deyince, lan dedim bu adam mı olmuş, harbi müslüman olmuş adam.
hesabın var mı? giriş yap